سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی
نوشته شده توسط : vakiel

امروزه دسترسی مردم ‌به اینترنت و وسایل برقراری ارتباط جمعی بسیار بیشتر از قبل شده است. ‌با دسترسی هرچه بیشتر مردم به اینترنت دولت‌‌‌‌های تمامی کشور‌‌‌‌های جهان با تلاش روز افزون سعی در این نموده‌‌‌‌‌‌اند که خدماتی که در گذشته در ادارات و مراکز مختلف ارائه ‌‌‌می‌شده را به صورت اینترنتی ارائه نمایند. در کشور ما نیز سایت‌‌‌‌های زیادی برای ارائه خدمات غیر حضوری و اینترنتی طراحی گردیده‌‌‌‌‌‌اند. یکی از این سایت‌‌‌‌ها، سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی ‌‌‌می‌باشد. در ادامه قصد داریم اطلاعات کاملی را در خصوص این سامانه در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 منبع : سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی

سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی چیست‌‌‌‌‌‌ ؟

سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضو‌ی یکی ازسایت‌‌‌‌های معتبری است که خدمات زیادی را به مردم ارائه ‌‌‌می‌کند. شما ‌‌‌می‌توانید با رجوع به این سامانه برای حضور در دفاتر ثبت اسناد رسمی نوبت دریافت کنید. دریافت نوبت از این سامانه برای شما مزیت‌‌‌‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. برای مثال با اخذ نوبت در این سامانه شما در مدت زمان تعیین گردیده در دفتر ثبت اسناد رسمی حضور پیدا ‌‌‌می‌کنید و نیاز نیست که برای انجام امور خود در صف‌‌‌‌های طولانی این دفاتر بایستید. از دیگر مزیت‌‌‌‌های استفاده از این سامانه این ‌‌‌می‌باشد که ‌‌‌می‌توانید به صورت غیر حضوری نوبت خود را دریافت کنید و از مراجعه بسیار زیاد و ایجاد ترافیک نیز جلوگیری ‌‌‌می‌شود.‌‌‌

استان خراسان رضو‌ی یکی از پر جمعیت‌‌‌‌‌ترین استان‌‌‌‌های کشورمان ‌‌‌می‌باشد و دفاتر ثبت اسناد رسمی که در این‌‌‌ استان دایر هستند نیز بسیار شلوغ بوده و مراجعین زیادی در طول روز برای انجام امور خود به این دفاتر ‌‌‌می‌روند. از این رو سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضو‌ی افتتاح گردید تا هم از اتلاف وقت مردم جلوگیری شود و هم روند انجام امور در این دفاتر با سرعت بیشتری پیش برود. با استفاده‌‌‌ از این سامانه شما ‌‌‌می‌توانید در هر جایی که باشید نوبت خود را به آسانی دریافت کنید.

نحوه دریافت نوبت از سامانه ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی

برای دریافت نوبت از سامانه ثبت اسناد رسمی خراسان رضو‌ی ‌‌‌می‌بایست روش اخذ نوبت را دانسته و با انجام آن نوبت خود را دریافت کنید. روش دریافت نوبت از این سامانه به شرح زیر ‌‌‌می‌باشد:

  • در مرحله اول وارد سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضو‌ی شوید و در صفحه که باز ‌‌‌می‌شود کد ملی خود را وارد کنید. سپس شعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید. عکس
  • حال ساعت مورد نظرتان را در سامانه وارد نموده و در صفحه‌‌‌‌‌‌ای که باز ‌‌‌می‌شود اطلاعات خواسته شده را به همراه ساعت مورد نظر نوبتتان وارد کنید. عکس
  • در مرحله آخر ‌‌‌می‌بایست گزینه دریافت نوبت را انتخاب کرده تا نوبتتان ثبت شود که با این کار نوبتتان ثبت گردیده و کد رهگیری آن نیز برایتان ارسال ‌‌‌می‌شود. عکس

نکات مهم در خصوص دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی ثبت اسناد ‌‌‌رسمی ‌خراسان رضو‌ی

در حین دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضو‌ی ‌‌‌می‌بایست چند نکته مهم را مدنظر داشته باشید تا برای دریافت نوبت و استفاده از آن با هیچ مشکلی مواجه نشوید.‌‌‌ این نکات مهم به قرار زیر ‌‌‌می‌باشند:

  • توجه داشته باشید که تاریخ نوبت خود را برای روز‌‌‌‌های تعطیل به ثبت نرسانید.
  • شما هر هفت روز یک بار ‌‌‌می‌توانید از این سامانه نوبت بگیرید.
  • در حین مراجعه به دفتر ثبت اسناد رسمی حتما کارت ملی و کد رهگیری نوبت خود را به همراه داشته باشید.

سوالات متداول

در سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضو‌ی در چه بازه زمانی ‌‌‌می‌توان نوبت گرفت‌‌‌‌‌‌ ؟

در این سامانه شما هر هفت روز یک بار ‌‌‌می‌توانید نوبت بگیرید.

آیا کد رهگیری نوبت در سامانه کاربردی دارد‌‌‌‌‌‌ ؟

بله در حین مراجعه حضوری ‌‌‌می‌بایست آن را ارائه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سا‌مانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون سا‌مانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.
 
 
 
 
 




:: برچسب‌ها: سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: