سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان
نوشته شده توسط : vakiel

در سال‌های گذشته انجام برخی امور مرتبط با مراجع قضایی برای افراد به صورت حضوری انجام می‌گرفت. یعنی فرد می‌بایست در مرجع قضایی مورد نظرش حضور می‌یافت و ‌امور خود را در آنجا انجام می‌داد. اما این روش برای افراد علاوه بر هزینه‌ای که داشت باعث اتلاف وقت نیز می‌شد. امروزه این مشکل تا حد زیادی حل شده است و دیگر نیاز نیست برای انجام اکثر امور حقوقی و قضایی به صورت حضوری رجوع نمود. سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان یکی از مواردی است که انجام امور حقوقی را برای افراد آسان‌‌تر کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این سایت معتبر بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

منبع : سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان

 

 

سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان

همانطور که در بالا گفته شد اگر همه افراد بخواهند امور حقوقی خود را به صورت حضوری انجام دهند برای آن‌ها بسیار زمان بر خواهد بود و روند بررسی و رسیدگی به پرونده‌ها نیز بسیار کند‌‌تر می‌شود. سامانه نوبت دهی اجرای احکام‌ کرمان یکی از سایت‌های معتبری است که خدمات حقوقی خود را به صورت غیر حضوری به مردم آن منطقه ارائه می‌کند و با استفاده از این سامانه دیگر نیاز به حضور در مراجع قضایی نخواهد بود.

هدف اصلی تاسیس این سامانه ارائه نوبت اجرای احکام به صورت غیر حضوری می‌باشد. هرگاه فردی می‌خواهد از مراکز اجرای احکام کرمان نوبت دریافت نماید می‌بایست در ابتدا به این سامانه رجوع نموده و نوبت خود را به صورت آنلاین دریافت کند‌. در این صورت دیگر نیاز نیست که فرد حتما برای اخذ نوبت به مرجع قضایی رجوع کند و نوبت به صورت آنلاین برای او ثبت خواهد شد. استفاده از این سامانه توسط مراجعین می‌تواند برای دادسراها نیز مزایای زیادی را به همراه بیاورد و روند انجام امور حقوقی را نیز تسریع کند.

نحوه دریافت نوبت از سامانه اجرای احکام کرمان به صورت آنلاین

برای دریافت نوبت اجرای احکام کرمان می‌بایست فرد متقاضی چندین مرحله را به انجام برساند تا نوبت خود را ثبت کرده و سپس در مدت زمان تعیین شده بتواند از نوبتش استفاده نماید. نحوه دریافت نوبت اجرای احکام کرمان به صورت غیر حضوری به شرح زیر می‌باشد:

  • در مرحله اول فرد می‌بایست به سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان به نشانی dadgostari-kr.eadl.ir رجوع نماید و سپس روی گزینه نوبت دهی اینترنتی شعب دادگستری استان کلیک کند. عکس
  • پس از انجام مرحله اول صفحه جدیدی باز می‌شود که می‌بایست در آن روی گزینه اجرای احکام شوراهای حل اختلاف کرمان کلیک کرده تا صفحه بعدی نمایش داده شود. عکس
  • پس از اینکه صفحه بعدی باز شد لیست دادورزان برای فرد نمایش داده می‌شود که باید دادورز مورد نظر را تعیین کند. عکس
  • در مرحله بعد می‌بایست فرد اطلاعات شخصی خود مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ مورد نظر و… را در سامانه وارد کند و سپس بر روی گزینه ثبت اطلاعات و اخذ نوبت کلیک کند. عکس
  • حال صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که درون آن کد رهگیری و تاریخ نوبت و… نشان داده می‌شود که به معنای موفقیت در دریافت نوبت اجرای احکام کرمان است. عکس

پرینت نوبت اجرای احکام کرمان

هرگاه فرد نوبت اجرای احکام خود را از طریق سامانه دریافت نمود می‌بایست از صفحه آخر که در آن کد رهگیری و تاریخ نوبت ذکر شده است پرینت بگیرد. چنانچه فرد از صفحه پرینت دریافت نمود می‌بایست در هنگام مراجعه حضوری آن را ارائه کند و در غیر این صورت نوبت او قابل استفاده نخواهد بود.

سوالات متداول

سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان به چه منظور طراحی شده است‌‌‌ ؟

این سامانه به منظور ارائه خدمات حقوقی به صورت غیر حضوری طراحی گردیده است.

اگر پرینت نوبت دریافت شده گرفته نشود نمی‌توان از نوبت استفاده کرد‌‌‌ ؟

خیر می‌بایست از صفحه آخر حتما پرینت دریافت شود و در غیر این صورت نمی‌توان ار نوبت استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.
 
 




:: برچسب‌ها: سامانه نوبت دهی اجرای احکام کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: