وکیل طلاق تهران | بهترین وکیل طلاق در تهران
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین وکیل طلاق تهران کیست ؟ زن و مردی که با هم پیوند ازدواج ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌بندند قطعا قصد داشتن یک زندگی با دوام و طولانی مدت را دارند‌‌‌‌‌‌‌‌‌. اما گاهی به دلایل مختلف طرفین ‌‌‌‌‌‌‌‌نمی‌توانند به زندگی مشترک با هم ادامه دهند‌. وقتی که ادامه زندگی زناشویی برای دو طرف دردآور و غیر قابل تحمل ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود تنها راه نجات طلاق است‌. هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که انسان خود را آزار دهد‌.

اساس زندگی مشترک آرامش داشتن طرفین در کنار هم است نه عذاب کشیدن‌‌‌‌‌‌‌‌‌. پس زمانی که ادامه زندگی زوجین غیر ممکن ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود شرع و قانون طلاق را پیش روی زوجین می‌گذارد‌. چیزی که بدیهی است پیچیدگی و دشواری پروسه قانونی طلاق است‌. چه بسیار از زوجینی که از نظر عاطفی از هم طلاق گرفته‌اند اما به دلیل سختی روند قانونی که طلاق دارد آن را به طور رسمی ثبت نکرده‌اند‌‌‌‌‌‌‌‌‌.  یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای رسیدن به نتیجه در پرونده طلاق داشتن یک وکیل خوب است‌.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

 

 

منبع :

 وکیل طلاق در تهران 

 بهترین وکیل طلاق در تهران 

 

 

طلاق زوجه از مرد

از منظر شرعی و قانونی زوج ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌تواند زوجه را طلاق دهد و در ‌‌‌‌‌‌‌‌این صورت کار آسان است اما دشواری زمانی رخ می‌دهد که زن درخواست طلاق می‌دهد‌. قطعا مهم‌ترین و پیچیده‌ترین پرونده در دعاوی خانوادگی پرونده درخواست طلاق از سوی زوجه است‌. زوجه نیز ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌تواند با اثبات وجود شرایط دوازده گانه طلاق و اثبات وجود عسر و حرج در زندگی زناشویی از شوهر طلاق بگیرد‌.

در‌‌‌‌‌‌‌‌ این صورت قطعا زن باید وکیل داشته باشد و یا حداقل از مشاوره و یا نظر یک وکیل مجرب استفاده نماید‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در غیر ‌‌‌‌‌‌‌‌این صورت احتمال اینکه به نتیجه نرسد زیاد است‌.

نحوه دادخواست طلاق

نخستین مرحله تسلیم درخواست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است‌. در ‌‌‌‌‌‌‌‌این مرحله هر یک از طرفین که خواستار طلاق است دادخواست خود را ثبت ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌کند‌. شما باید در دادخواست خود شرح دهید که قصد جدایی دارید و دلایل خود را ارائه دهید‌.

نحوه ارائه دادخواست از اهمیت زیادی برخوردار است‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در صورتی که در تنظیم دادخواست دقت نکنید امکان دارد که دادخواست شما پذیرفته نشود و از همان ابتدا رد گردد‌. بنابراین بهتر است اصلا بدون وکیل شروع نکنید زیرا به نتیجه مطلوب نخواهید رسید‌. گروه وکیل دات کام با گروهی از وکلای مجرب در زمینه طلاق راهنمای شما برای تنظیم دادخواست طلاق هستند‌.

بعد از‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت گردید به دادگاه خانواده ارسال ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود و سپس تعیین شعبه ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌گردد‌. ‌‌‌‌‌‌‌‌این که در چه تاریخی و در کدام شعبه نخستین جلسه برگزار ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود از طریق سامانه ثنا به طرفین ابلاغ ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌گردد‌.

وکیل طلاق

قطعا زمانی که پرونده طلاق را مطرح ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌کنید از همان مراحل نخستین نیاز به وکیل دارید‌. همانطور که گفته شد اگر دادخواست را به درستی مطرح نکنید و مدارک لازم را برای دادخواست خود ارائه ندهید دادخواست شما رد ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود و مانند ‌‌‌‌‌‌‌‌این است که قبل از شروع پرونده در آن شکست بخورید‌.

وکیل طلاق ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌تواند با استناد به مواد قانونی برای ما دادخواست تنظیم کند‌. گروه وکیل دات کام نه تنها دادخواستی دقیق برای شما ثبت ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌نمایند بلکه در جمع آوری مدارک و اسناد لازم به شما کمک ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌کنند‌.

وکیل طلاق در تمام مراحل دادگاه در کنار شما است و به شما در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌نماید‌. گاهی پیش ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌آید که زن یا شوهر در پرونده برنده ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود اما به نتیجه مطلوب خود ‌‌‌‌‌‌‌‌نمی‌رسد‌. به طور مثال زن ‌‌‌‌‌‌‌‌نمی‌تواند تمام حقوق مالی خود را بگیرد‌. قطعا وکیل طلاق با دانش حقوقی خود سبب ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود تا به نتیجه مطلوب خود برسید‌.

لزوم وکیل طلاق تهران

در تمام مراحل دادگاه طلاق قطعا قاضی از طرفین ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌خواهد تا علاوه بر ‌‌‌‌‌‌‌‌اینکه به صورت کتبی شواهد و اسناد خود را ارائه دهند به صورت شفاهی نیز توضیحات را برای قاضی دادگاه مطرح کنند‌. استفاده از یک وکیل باعث ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود که با قاضی با زبان قانون سخن بگویید‌. چه چیزی بهتر از‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه وکیل زبان قانونی شما در دادگاه باشد‌.

به علاوه گاهی پروسه طلاق طولانی و وقت گیر ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود که شما ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌توانید با سپردن این کار به گروه وکلای وکیل دات کام علاوه بر ‌‌‌‌‌‌‌‌اینکه در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه دلخواه خود ‌‌‌‌‌‌‌‌برسید، نیز دیگر نیازی نباشد که وقت خود را در دادگاه بگذرانید‌. حتی دردسر‌‌‌‌‌‌‌‌ این که خارج از جلسات اصلی مدام به دادگاه مراجعه نمایید و پیگیری‌‌‌‌‌‌‌های لازم را انجام دهید نخواهید داشت‌.

هزینه‌‌‌‌‌‌‌های وکیل طلاق تهران

ممکن است که به نظر شما داشتن یک وکیل بسیار هزینه داشته باشد اما قطعا با یک محاسبه ساده ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌توانید متوجه شوید که داشتن وکیل نه تنها از نظر مالی به ضرر شما نیست بلکه حتی به سود شما است‌. زمانی که شما بتوانید تمام حقوق مالی خود را بگیرید یا‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه مجبور نشوید بیشتر از آنچه که قانون تعیین کرده بپردازید نه تنها هزینه‌‌‌‌‌‌‌های شما برای وکیل جبران ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود بلکه حق واقعی خود را به دست آورده‌‌‌‌‌‌‌‌اید‌.

وکلای طلاق با توجه به نوع پرونده برای این کار حق الوکاله‌‌‌‌‌‌‌های متفاوتی از هم دارند اما گروه وکلای وکیل دات کام دارای بهترین و منصفانه‌ترین تعرفه‌ها برای پذیرش پرونده طلاق ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌باشد‌.

بهترین وکیل طلاق تهران

برای اینکه بتوانید بهترین وکیل طلاق تهران را پیدا نمایید باید به فاکتور‌‌‌‌‌‌‌های زیادی توجه نمایید‌. در مورد پرونده طلاق وکلای زیادی وجود دارند اما باید در انتخاب آن‌ها دقت نمود‌. یک وکیل بد نه تنها کمکی به شما ‌‌‌‌‌‌‌‌نمی‌کند بلکه باعث ضرر و شکست شما نیز ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود‌.

برای انتخاب بهترین وکیل باید به سابقه و تجربه وکیل و پرونده‌‌‌‌‌‌‌هایی که در آن موفق شده است دقت نمود البته موضوع حق الوکاله نیز مهم است‌.

گروه وکلای وکیل دات کام با در اختیار داشتن بهترین وکلای طلاق در تهران شما را در پیش برد اهدافتان یاری می‌رساند. وکلای این گروه نه تنها دارای تجربه و سابقه کافی در‌‌‌‌‌‌‌‌ این زمینه هستند بلکه حق الوکاله‌های منصفانه‌ای نیز دارند‌.

پیش از شروع کردن فرآیند طلاق ‌‌‌‌‌‌‌‌می‌توانید از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین وکیل دات کام استفاده نمایید و با آگاهی کامل قدم در‌‌‌‌‌‌‌‌ این راه بگذارید‌. وکیل دات کام پرونده طلاق شما را بر عهده می‌گیرد‌ و در تمام مراحل همراه شما است و به شما برای رسیدن به بهترین نتیجه که دلخواه شما است کمک می‌کند‌.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وکیل طلاق، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون وکیل طلاق پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

شماره تماس وکیل دات کام

 

منبع :

 وکیل طلاق در تهران 

 بهترین وکیل طلاق در تهران 





:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: