نرم افزار اظهارنامه مالیاتی
نوشته شده توسط : vakiel

آیا می‌دانید اظهارنامه مالیاتی چیست و اشخاص حقیقی (تجار) و اشخاص حقوقی (شرکت‌های تجاری) برای ارسال این اظهارنامه باید به چه صورت اقدام کنند؟ تجار و شرکت‌های تجاری موظف هستند هر ساله میزان درآمد خود را به موجب اظهارنامه مالیاتی به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند. سازمان امور مالیاتی هم به موجب این اظهارنامه، مالیات را مشخص می‌کند. سازمان امور مالیاتی نرم افزاری به صورت جداگانه برای اشخاص حقیقی و حقوقی تحت عنوان نرم افزار اظهارنامه مالیاتی راه اندازی کرده است. در ادامه به چگونگی دانلود این نرم افزار می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

منبع : نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی

همانطور که در بالا توضیح دادیم این نرم افزار به صورت مجزا برای اشخاص حقیقی و حقوقی موجود می‌باشد.

نرم افزار اظهارنامه اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی برای ارسال اظهارنامه مالیاتی خود ابتدا باید در سامانه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ثبت نام کنند، به این صورت که ثبت نام در این سامانه شرط اساسی برای ارسال اظهارنامه می‌باشد.

بنابراین بعد از ثبت نام در این سا‌مانه باید فرم پیش ثبت نام اظهار‌نامه مالیاتی کامل شده و پس از آن اطلاعات خواسته شده در نرم افزار اظها‌رنامه تکمیل و ثبت شود.

***  برای دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی کلیک کنید  ***

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که اطلاعات ثبت نامی بر اساس آن اطلاعاتی که شخص در زمان ثبت نام در سامانه الکترونیک وارد کرده است می‌باشد، در خصوص اشتباه در این اطلاعات، ویرایش آن‌ها باید از طریق این سا‌مانه صورت بگیرد.

توجه کنید که شرکا هم لازم نیست هر کدام به صورت جداگانه اقدام به ثبت اظها‌رنامه کنند، زیرا در مورد واحدهای شراکتی ثبت و ارسال یک اظهار‌نامه کافی است.

نرم افزار اظهار نامه اشخاص حقوقی

در مورد اشخاص حقوقی هم ابتدا باید ثبت نام در سامانه صورت بگیرد و پس از آن می توانند از طریق نرم افزار، اظهارنامه ما‌لیاتی خود را به ثبت برسانند و قبض مالیا‌تی هم به همین صورت صادر خواهد شد.

***  برای دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی کلیک کنید  ***

نرم افزار اظهارنامه مالیاتی املاک

بعد از ثبت نام در سامانه و می توانید از طریق نرم ا‌فزار مالیاتی املاک، اظهار‌نامه مالیاتی خود را به ثبت برسانید و قبض هم به همین صورت برای شما صادر می گردد

***  برای دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی املاک کلیک کنید  ***

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اظها‌رنامه مالیاتی، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون اظهار‌نامه مالیاتی پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: نرم افزار اظهارنامه مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: