استعلام سهام عدالت
نوشته شده توسط : vakiel

آیا می‌دانید سهام عدالت چیست و مشمولین آن چه کسانی هستند؟ آیا می‌دانید برای اطلاع از وضعیت سهام خود باید چه کاری انجام داد؟ سهام عدالت بنا به نظر دولت نهم از طریق شرکت‌های تعاونی استانی به کسانی که مشمول سهام عدالت هستند واگذار می‌گردد. اولین سود سهام عدالت در سال 95 به سهامداران پرداخت شد. در ادامه به بررسی چگونگی استعلام سهام عدالت 99 می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه آزادسازی سهام عدالت کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
 

سهام عدالت

طبق توضیحات بالا بر اساس سهام عدالت، قسمتی از سهام شرکت‌های دولتی معین، به قشر‌های کم درآمد جامعه فروخته می‌شود. هدف از این کار توزیع ثروت میان بخش‌های کم درآمد جامعه می‌باشد.

استعلام سهام عدالت

سهامدار با مراجعه به سامانه سهام عدالت، برگه سهام خود را مشاهده می‌کند. در برگه سهام اطلاعاتی مانند ارزش اسمی سهام و لیست سود‌های واریزی توسط دولت نوشته شده است.

مراحل استعلام سهام عدالت

ابتدا باید سامانه سهام عدالت را در مرورگر خود وارد نمایید. وارد سامانه شده و گزینه ورود به سامانه را انتخاب بکنید. در این قسمت مقررات سامانه ذکر شده که شما پس از مطالعه آن باید گزینه، مطالب فوق را معالعه نموده و می‌پذیرم را بزنید و بعد هم گزینه ادامه را انتخاب نمایید.

بعد از انجام کار‌های فوق باید کدملی خود را به صورت کامل و صحیح وارد کرده و کد امنیتی نوشته شده را هم وارد نمایید.

در این مرحله اگر که شما سهام عدالت نداشته باشید باید از سامانه خارج شوید.

از مرحله بعد راستی آزمایی شروع شده و از شما می‌خواهد از بین گزینه‌های پیشنهادی نام و نام خانوادگی خود را انتخاب نمایید.

در صفحه بعد هم باید بین گزینه‌های موجود نام پدر خود را انتخاب کرده و بعد روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

در صفحه بعدی باید گزینه سال تولد خود را از میان گزینه‌های پیشنهادی انتخاب و وارد کنید.

مرحله آخر راستی آزمایی

اینجا مرحله آخر راستی آزمایی بوده و باید از سه گزینه ارائه شده شماره شناسنامه صحیح خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر شماره شناسنامه شما در سه گزینه موجود نبود باید گزینه خط تیره را علامت بزنید.

پس از انجام این مراحل اطلاعات شخصی و هویتی سهامدار نمایش داده می‌شود که در صورت صحیح بودن باید گزینه تایید و ورود را انتخاب کنید.

حالا صفحه شخصی شما به عنوان سهامدار نشان داده می‌شود که برای مشاهده وضعیت سهام خود باید بر روی گزینه مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام کلیک نمایید.

در آخر هم برگه سهام نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید ارزش اسمی سهام و وضعیت واریز سود، زمان و تعداد و مبلغ واریزی سود‌های خود را مشاهده نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام سهام عدالت، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون استعلام سهام عدالت پاسخ دهند .

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: استعلام سهام عدالت ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: