مشاوره طلاق تبریز | بهترین مرکز مشاوره طلاق تبریز
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق تبریز کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در تبریزهستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

مشاوره طلاق تبریز

 بهترین مرکز مشاوره طلاق تبریز

 

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق تبریز

دریافت مشاوره طلاق در تبریز بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق تبریز وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق تبریز وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق تبریز

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق تبریز با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

شماره تماس وکیل دات کام

منبع:

مشاوره طلاق تبریز

 بهترین مرکز مشاوره طلاق تبریز





:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق تبریز | بهترین مرکز مشاوره طلاق تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: