اتحادیه سوپر مارکت داران تهران
نوشته شده توسط : vakiel

آیا شما با اتحادیه سوپر مارکت داران تهران یا همان صنف سوپر مارکت و مواد پروتئینی تهران آشنایی دارید؟ اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران یکی از اتحادیه‌های فعال در شهرستان تهران محسوب می‌شود. تمامی اتحادیه‌ها از افراد صنفی تشکیل می‌گردند که جهت حفظ حقوق شغلی خود در راستای اهداف یکسان قدم برمی‌دارند. در ادامه این مطلب به معرفی مختصر اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران می‌پردازیم. برای آشنایی کلی با مراحل دریافت جواز کسب از این اتحادیه کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اتحادیه سوپر مارکت داران تهران

اتحادیه سوپر مارکت داران تهران

اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران یکی از اتحادیه‌های فعال در شهرستان تهران محسوب می‌شود. که پس از پیروزی انقلاب و در سال ۱۳۶۹ تاسیس شد و شروع به فعالیت نمود. این اتحادیه تشکیل شده از افراد خوشنام شاغل در همین صنف می‌باشد. اتحادیه‌ها معمولاً با هدف ایجاد یک همکاری مناسب در میان شاغلین در صنف، حمایت از حقوق صنفی خود و بهبود بخشیدن به خدمات و نحوه ارائه خدمات به مصرف‌کننده ایجاد می‌گردند‌. که اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد.

اداره امور اتحادیه سوپر مارکت داران تهران بر عهده اعضای هیئت‌مدیره آن می‌باشد. اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه با رای شاغلین در سن و هر چهار سال یک‌بار انتخاب می‌شوند. در حال حاضر هیئت‌مدیره اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران شامل اعضای نامبرده در زیر می‌باشد:

  • آقای داوود فکوری در سمت ریاست هیئت‌مدیره اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران.
  • آقایان احمدرضا واشقانی فراهانی و عباسعلی بازرگان به ترتیب در سمت نایب‌رئیس اول و نائب رئیس دوم اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران.
  • آقای مهدی یعقوبی نمین در سمت دبیر اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران.
  • آقای محسن عباسی در سمت خزانه‌دار اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران.
  • آقای مهرداد آخوندزاده داریان در سمت بازرس هیئت‌مدیره اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران.

جهت شرکت در این انتخابات وارد سامانه ساران بشوید.

آدرس و تلفن اتحادیه سوپر مارکت داران تهران

دفتر اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران در تهران‌نو، خیابان دماوند، بعد از ایستگاه ابوریحان، جنب بانک تجارت، نبش کوچه کریمی، پلاک ۴۸۵ واقع شده است.

شما می‌توانید برای برقراری ارتباط با این اتحادیه با شماره‌های تلفن ۰۲۱۷۷۹۰۱۲۴۰ و ۰۲۱۷۷۹۳۴۵۰۱ تماس بگیرید. همچنین شماره فکس یا دورنما این مجموعه ۰۲۱۷۷۹۰۹۴۸۹ می‌باشد.

اگر در مورد هزینه های پرداختی مساله ای برایتان پیش امده می توانید از طریق کمیسیون رسیدگی به شکایات یا اتاق اصناف تهران یا شهرستان مربوطه اقدام کنید.

عضویت و فعالیت در اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران

اگر شما قصد فعالیت و عضویت در اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران را دارید. ابتدا باید یک واحد صنفی در این حرفه راه‌اندازی نمایید. برای راه‌اندازی یک واحد صنفی شما باید حتماً از اتحادیه مورد نظر جواز کسب دریافت نمایید. صدور جواز کسب توسط اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران مستلزم گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون نهایی دوره می‌باشد.

بنابراین متقاضی فعالیت و عضویت در اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران برای دریافت جواز کسب باید در دوره‌های آموزشی شرکت نموده و در آزمون نهایی آن قبول شود. پس از گذراندن دوره و قبولی در آزمون اداره اجازه صدور جواز کسب را می‌دهد. و متقاضی می‌تواند با پرداخت حق عضویت به عنوان یکی از اعضای اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران فعالیت نمایند. خوب است بدانید که اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران هم برای اشخاص حقیقی و هم برای اشخاص حقوقی جواز کسب صادر می‌نماید.

برای دریافت جواز کسب سوپر مارکت کلیک کنید.

دوره‌های آموزشی و ارزیابی اتحادیه سوپر مارکت و مواد پروتئینی تهران

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران برای صدور جواز کسب گذراندن دوره آموزشی و شرکت در آزمون انتهایی دوره را الزامی نموده است. این دوره‌های آموزشی جهت کسب آمادگی و افزایش میزان آگاهی و سطح مهارت افراد برگزار می‌شود. دوره‌ها ممکن است توسط اتحادیه و به صورت داخلی برگزار شود. و یا از طریق عقد قرارداد و تفاهم‌نامه با مرکز آموزشی دیگر را به صورت برون‌سپاری به متقاضیان ارائه گردد.

در حال حاضر دوره های کسب و کار و تجارت به صورت آنلاین برگزار می‌شود. برای شرکت در آزمون و امتحان کسب و کار، وارد سامانه آموزش اصناف بشوید.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی و تجاری می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

سؤالات متداول

اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران در چه سالی تاسیس شد ؟
پس از پیروزی انقلاب و در سال ۱۳۶۹ تاسیس شد و شروع به فعالیت نمود.

برای عضویت و فعالیت در اتحادیه صنف سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران چه باید کرد ؟
متقاضی با راه‌اندازی یک واحد صنفی در این حرفه، گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون نهایی، دریافت جواز کسب از اتحادیه و پرداخت حق عضویت اتحادیه به یکی از اعضای این اتحادیه تبدیل می‌گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اتحادیه سوپر مارکت داران تهران





:: برچسب‌ها: اتحادیه سوپر مارکت داران تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: