بهترین کشور‌ها برای مهاجرت
نوشته شده توسط : vakiel

آیا به دنبال بهترین کشور‌ها برای مهاجرت و زندگی هستید؟ مهاجرت یعنی اشخاص به قصد سکونت در کشور مقصد از کشور مادری خود خارج گردند. هر شخصی باانگیزه‌های مختلف اقتصادی، تحصیلی، سیاسی و… می‌تواند اقدام به مهاجرت نماید. مهاجرین باید هنگام مهاجرت و انتخاب کشور مقصد خود دقت کامل داشته باشند. چرا که در صورتی مهاجرت موفق است که مقصد مهاجر بهترین مکان مطابق باانگیزه‌ وی از مهاجرت باشد. در ادامه به معرفی بهترین کشور‌ها برای مهاجرت می‌پردازیم. برای تسهیل این روند می‌توانید از خدمات مشاوره وکیل مهاجرت استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

منبع: بهترین کشور‌ها برای مهاجرت

بهترین کشور‌ها برای مهاجرت

سالانه عده‌ی زیادی از مردم اقدام به مهاجرت می‌نمایند. این نگرانی که آیا در کشور مقصد شرایط و امکانات بهتری را خواهیم داشت یا نه، همواره در ذهن متقاضیان مهاجرت وجود دارد. با بررسی برخی شرایط مربوط به مهاجرت می‌توان تا حدودی نتیجه گرفت کدام کشور برای مهاجرت مناسب است. طبق آمار در سال 2021 هشت کشور به دلایل مختلف به عنوان بهترین مقصد‌های مهاجرتی شناخته شده‌اند. این هشت کشور به ترتیب شامل کانادا، سوئیس، اسپانیا، سنگاپور، فنلاند، نیوزلند، استرالیا و ویتنام می‌شوند. اگرچه هر فرد می‌بایست با توجه به انگیزه‌های خود از مهاجرت بهترین کشور را به عنوان مقصد برگزیند. برای آشنایی با انواع مهاجرت به این کشورهای کلیک کنید.

کانادا

ایالت متحده در همسایگی کانادا درگیر تلاطمات سیاسی است. اما کانادا در نقش یک کشور مصالحه‌گر به حل مناقشات می‌پردازد. این نشان از ثبات و آرامش سیاسی این کشور است. طبق آمارهای دولتی بیش از 31 درصد مردم انگلیس، کشور کانادا را به عنوان محل تبار قومی‌شان می‌شناسند. مردم حدود 40 کشور دیگر جهان نیز در کمترین حالت صد هزار نفر از شهروندان کانادا را تشکیل می‌دهند.

همچنین یک‌سوم از دانش‌آموزان کانادا، مهاجرانی از خارج کشور می‌باشند که این نشان از علاقه تحصیل دانشجویان در این کشور است. کانادا از نظر وسعت دومین کشور بزرگ جهان است اما جمعیت نسبتاً کمی دارد. در نهایت مراقبت‌های بهداشتی در این کشور رایگان است.

سوئیس از بهترین کشور‌ها برای مهاجرت

سوئیس یک کشور امن با اقتصاد و دولت قابل اعتماد است. بر اساس آمار سوئیس از نظر ثبات سیاسی و اقتصادی و درآمد بالاترین رتبه نسبت به سایر کشور‌ها دارد. طبق نظر حدود 70درصد از مهاجرین در سوئیس درآمد بیشتری نسبت به سایر کشور‌ها دریافت کرده‌اند.  سوئیس از نظر کیفیت زندگی در مرتبه دوم جهانی قرار گرفته است. این رتبه‌بندی نشان دهنده تعادل میان زندگی و کار در این کشور است.

کشور سوئیس در رتبه‌بندی‌های جهانی به عنوان بهترین کشور برای یادگیری و همچنین دومین کشور برای تحصیل شناخته می‌شود. در این کشور بازنشستگان نیز مورد استقبال قرار خواهند گرفت چرا که سوئیس در سال‌های اخیر به عنوان دو رتبه برتر شاخص‌های بازنشستگی جهانی جایزه کسب کرده است. همچنین زبان این کشور نیز انگلیسی می‌باشد.

اسپانیا

اسپانیا یکی از بهترین مکان‌ها برای بازنشستگی در جهان محسوب می‌شود. حدود 40درصد مهاجران انگلیس به کشور اسپانیا در سن 65 سالگی یا بیشتر قرار دارند. برعکس بسیاری از کشور‌های اتحادیه اروپایی که همواره ابری و بارانی هستند، اسپانیا آب و هوایی آفتابی و بسیار مناسب دارد. سه شهر معروف در اسپانیا یعنی بارسلونا، مادرید و سویا به عنوان 10 مقصد برتر آفتابی اروپا معرفی می‌شوند.

طبق آمار اهالی مادرید کم استرس‌ترین شهر جهانی هستند. اسپانیا در رتبه اول کیفیت زندگی و همچنین رتبه اول برای سلامتی جسمی و روحی قرار دارد. علاوه بر آن اسپانیا در رتبه سوم برای تعادل کار و زندگی، سهولت در یافتن مسکن مناسب و استقبال از دیگر جوامع قرار می‌گیرد. بنابراین اسپانیا جز  بهترین کشورها برای مهاجرت می‌باشد.

سنگاپور از بهترین کشور‌ها برای مهاجرت

کشور سنگاپور به علت استقبال از طبیعت این کشور شناخته شد. سنگاپور یک کشور جوان است که در سال 1965 مستقل گشت. این کشور در دو دهه گذشته توانسته خود را به یک قطب تجارت جهانی تبدیل کند. استقبال خوب این کشور از سرمایه‌گذارهای خارجی موجب جذب سرمایه‌گذاران جهانی به سنگاپور شده است. هر کسی که با یک شهر بزرگ در سنگاپور آشنا باشد، امکان ورود و سرمایه‌گذاری در آن را خواهد داشت. سنگاپور یکی از کوچک‌ترین کشورها در جهان محسوب می‌شود و این یعنی مهاجرین می‌توانند تمامی مسیرهای آن را به راحتی به خاطر بسپرند.

از دیگر مزیت‌های این کشور حمل‌ونقل سریع و آسان است. همچنین سنگاپور سالانه 400 ساعت بیشتر از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس آفتاب دارد. یعنی حدوداً روزی یک ساعت روشنایی بیشتری دارد. سنگاپور بر اساس آمار جهانی درباره نحوه رفتار با کودکان در رتبه دوم قرار می‌گیرد. به این علت که برنامه‌های تحصیلی سنگاپور بسیار خاص و مناسب کودکان می‌باشد.

فنلاند

فنلاند خوشبخت‌ترین و خوشحال‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود. فنلاند یک شبکه امنیت اجتماعی قوی، مراقبت‌های بهداشتی رایگان و تعادل عالی بین زندگی و کار را دارا می‌باشد. امنیت و آرامش موجب می‌شود جامعه فنلاندی‌ها برای کمک به دیگران ترغیب شود. کشور فنلاند در شاخص‌های زنان، صلح و امنیت دانشگاه جورج تاون عنوان رتبه سوم را دارا است. فنلاند در رتبه‌بندی سلامت و رفاه نیز جایگاه برتری در آمار جهانی دارد. بسیاری از کشور‌ها به عنوان میزبان بازنشستگان مناسب هستند. اما شرایط خوب زندگی در این کشور موجب شده بیشتر مهاجران انگلیسی به این کشور بین 15 تا 64 سال داشته باشند. طبق این موارد فنلاند جزء بهترین کشورها برای مهاجرت می‌باشد.

نیوزلند از بهترین کشور‌ها برای مهاجرت

نیوزیلند در رتبه سوم جهانی در موضوع رفاه جسمی و روحی و دومین رتبه در تعادل بین زندگی و کار را دارا می‌باشد. نیوزلند نیز جزو برترین کشور‌ها برای مهاجرت محسوب می‌گردد. نیوزلند این رتبه‌بندی جهانی را مدیون نگرش مثبت دولت مردان خود به مهاجرین در سال‌های اخیر است. همه این موارد به نیوز‌لند کمک کرده تا مقام هشتم در خوشبختی جهانی و مقام هفتم در پیشرفت اجتماعی را دریافت نماید.

استرالیا

استرالیا گرچه در رتبه‌بندی از نیوزلند عقب‌مانده است اما هنوز هم مقصد مناسبی برای مهاجرت محسوب می‌گردد. این کشور ششمین کشور برتر برای مهاجران است و دومین رتبه جهانی برای سلامت جسمی و روحی را دارا است. علاوه بر آن سومین رتبه بهترین کیفیت زندگی را نیز کسب نموده است. میزان جرم و جنایت کم، هزینه کم زندگی و مواد غذایی ارزان قیمت، موجب جذب مهاجران به زندگی در استرالیا می‌شود. مراقبت‌های بهداشتی رایگان و باکیفیت بالا، از دیگر مزایای این کشور است. طبیعت منحصر به فرد و گونه‌های حیوانی خاص در استرالیا از دیگر دلایل مسافرت و مهاجرت برخی مردم ماست. استرالیا حدود 3000 ساعت آفتاب سالانه دارد یعنی حدوداً دو برابر کشور انگلیس.

ویتنام

مهاجرین برای تجربه یک محیط کاملاً متفاوت و شروع جدید همچنین برای رونق دادن به حرفه خود می‌توانند مهاجرت به ویتنام را انتخاب کنند. کشور ویتنام در رتبه سوم جذب مهاجران قرار می‌گیرد که معمولاً به دنبال توسعه حرفه خود می‌باشند. هزینه زندگی در ویتنام پایین است بنابراین مهاجر می‌تواند انتظار درآمد بالایی را داشته باشد. ویتنام در رتبه‌بندی شادی در مقام پنج جهان قرار گرفت. همچنین این کشور به علت تعامل مناسب با کودکان در رتبه چهارم جهانی برای مهاجرت قرار دارد.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

بهترین کشور‌های برای مهاجرت کدام‌اند ؟

هر فرد می‌بایست با توجه به انگیزه‌های خود از مهاجرت و مطالعه قوانین کشور مدنظر  بهترین کشور را به عنوان مقصد برگزیند.

بر اساس آمار مهاجرین در سال 2021 کدام کشور‌ها بهترین مقصد مهاجرت در این سال شناخته می‌شوند ؟

طبق آمار در سال 2021 هشت کشور به دلایل مختلف به عنوان بهترین مقصد‌های مهاجرتی شناخته شده‌اند. این هشت کشور به ترتیب شامل کانادا، سوئیس، اسپانیا، سنگاپور، فنلاند، نیوزلند، استرالیا و ویتنام می‌شوند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

 

 

وکیل دات کام بهترین راه حل برای مشکلات حقوقی شما

منبع: بهترین کشور‌ها برای مهاجرت





:: برچسب‌ها: بهترین کشور‌ها برای مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: